Le Lucermairé

有時我想 愛情不過是小恩小惠 我以为我可以独自过完一生 我還是被打動了
Wildewoman Lucius
Until We Get There - Lucius

小豆之家·LoFoTo:

《Until We Get There》: 

What do you say

Is this the time

For one more try

At a happy life

你还想怎么说

是否是这一次只为

再一次的尝试

生命的美好


So what do you say

Is it unwise

To think my fears

Will not reprise

如此你想怎么说

是否太不明智

认为我的恐惧

不会重复出现


Woo hoo hoo

Ooh hoo hoo

Ooh hoo hoo

Woo hoo hoo

喔噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

喔噢噢噢噢


Can't be late

It's a rising tide

Like an hour glass

Running out of time

不能再迟到了

此刻高潮来袭

就像一小时后,就要破碎的玻璃

时间就快没了


So what do you say

What will you deicide

It's a win or lose

On a rolling die

如此你想怎么说

是否在亵渎神灵

或输或赢

转动色骰碰运气


Woo hoo hoo

Ooh hoo hoo

Ooh hoo hoo

Woo hoo hoo

喔噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

喔噢噢噢噢


Woo hoo hoo

Ooh hoo hoo

Ooh hoo hoo

Woo hoo hoo

喔噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

喔噢噢噢噢


Gonna get out of the water

Gonna leave the storm

Cause everybody's gotta get there somehow

And I won't wait another day, another day

来吧,快从水底浮出头来

来吧,快从暴风雨中挣脱

因为每个人,总要设法抵达

我不会等待下一天,另一天


Woo hoo hoo

Ooh hoo hoo

Ooh hoo hoo

Woo hoo hoo

喔噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

喔噢噢噢噢


Woo hoo hoo

Ooh hoo hoo

Ooh hoo hoo

Woo hoo hoo

喔噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

哦噢噢噢噢

喔噢噢噢噢


Won't know until we get there

You know I wanna get there

难道你不知道,除非我们抵达那儿

你知道,我想要抵达那里


小豆之家敬上!

评论

热度(18)

© Le Lucermairé | Powered by LOFTER